راهنما خرید توری حصاری از نمایندگی فروش

راهنما خرید توری حصاری از نمایندگی فروش

در این مقاله همه چیز را درباره راهنمای خرید توری حصاری و تعاریف ابتدایی را به شما ارائه خواهیم داد. از قدیم ایام حصار کشی مرسوم بوده ولی به شکل ابتدایی تر که از موادی همچون چوب و سنگ استفاده می‌کردند. امروزه توری حصاری با جنس هایی با دوام در مقابل شرایط آب و هوایی مختلف جایگزین شده و تولید می‌شود. این توری های حصارکشی بسیار با دوام، دارای عمر زیادتر هستند و همچنین امنیت کامل را تامین می‌کنند. برای انتخاب و تهیه توری حصاری مناسب ابتدا می‌بایست با مشخصات آن و کاربر های مختلف آن آشنا شد بدین جهت با نمایندگی فروش توری حصاری همراه باشید و متن زیر را مطالعه فرمایید.

راهنما خرید توری حصاری 

بررسی مشخصات توری حصاری

همان طور که اشاره کردیم برای انتخاب صحیح و مناسب توری حصاری در ابتدا نیاز است با 4 مشخصه اولیه آن آشنا شویم. این 4 مشخصه شامل جنس ، ارتفاع ، ابعاد چشمه ، قطر مفتول فنس می‌شود.

  • جنس : توری های حصاری با توجه به مواد تشکیل دهنده آن به 3 نوع متریال تولید و تهیه می‌شوند. این 3 نوع هر کدام دارای قیمت و ظاهر متفاوتی اند که به طور مختصر به آنها اشاره خواهیم کرد.فولاد سیاه : فنس هایی که از فولاد سیاه تولید می‌شوند قیمتی به نسبتا مناسبی دارند ولی یکی از مهمترین ایراد هایی که دارد زنگ زدگی آن است و دارای ظاهری نه چندان جالب است.
  1. فولاد گالوانیزه : توری های تولید شده از مفتول گالوانیزه دارای قیمت متوسطی اند و همچنین این توری ها برخلاف توری های تولید شده از فولاد سیاه ضد زنگ هستند و از ظاهر خوبی برخورداند. این اوامر گفته شده باعث محبوبیت این تور حصاری شده است.
  2. فولاده گالوانیزه با روکش پی وی سی : این توری حصارکشی به دلیل داشتن روکش پی وی سی از قیمت بالا برخوردار است ولی ضد زنگ بودن آن و ظاهر عالی آن باعث شده است که این توری حصارکشی طرفداران خود را داشته باشد.
  • ارتفاع : ارتفاع قابل تولید توری بین 50 سانتی متر تا 3 متر است .
  • ابعاد چشمه : ابعاد چشمه توری رابطه عکس با وزن آن دارد یعنی هر چه در اندازه کوچکتری تولید شود دارای وزن سنگین تری است و در نتیجه گرانتر هم می‌شود. البته ابعاد کوچک تر چشمه توری دارای مقاومت و عمری بیشتر اند . توری ها در ابعاد 4،5،6،و 7 تولید می شوند.
  • قطر مفتول توری حصارکشی : قطر مفتول توری ها قابل تولید در اندازه ۲٫۲۰ تا۴٫۰۰ mm است.

توری های حصاری چه کاربرد هایی دارند

توری حصاری همان گونه که از نامشان مشخص است جهت حصارکشی و جداسازی در اماکن مختلف استفاده می‌شود. از توری به عنوان مانع دور باغ ، زمین های کشاورزی و املاک خصوصی حصار می‌کشند تا از ورود افراد متفرقه جلوگیری شود و همچنین از آن به عنوان حفاظ ساختمان در عملیات های ساختمانی استفاده می‌شود.

قیمت توری حصاری

توری حصاری در انواع مختلف از لحاظ جنس ، ابعاد و غیره تولید می‌شود که هر کدام دارای قیمت متفاوتی اند. برای تهیه توری مد نظرتان بهتر است در ابتدا مشخصات توری مورد نیاز خود را به طور کامل دانسته و به تهیه آن اقدام کنید و در هزینه های خود صرفه جویی کنید.جهت تعیین قیمت توری حصاری با فنس و توری حصاری شاهین البرز در تماس باشید.

فنس و توری شاهین البرز نمایندگی فروش فنس و توری حصاری مفتخر است تمامی محصولات خود را با کیفیتی مناسب و قیمتی ارزان نسبت به رقبای خود تولید و عرصا نماید.

شرکت توری و فنس شاهین البرز تولید کننده انواع توری حصاری، توری پرسی، توری سرندی، توری های صنعتی، توری مشبک (مش)، توری مرغی و سایر موارد مشابه به قیمت مناسب فعالیت می کند.

 

جهت استعلام قیمت و خرید توری حصاری با تولیدی فنس و توری حصاری شاهین البرز در تماس باشید.

 

  • Rating
  • 1129 بار