انواع توری حصاری و وزن توری حصاری

انواع توری حصاری و وزن توری حصاری

توری حصاری یکی از پرکاربرد ترین موارد برای تامین امنیت است. این توری ها با استفاده از مفتول های گالوانیزه ساخته می شود، دارای چشمه هایی به شکل لوزی و با سایزهای متفاوت است. وزن توری های حصاری با توجه به ابعاد چشمه ها و ضخامت مفتول به کار برده تعیین می شود.

توری های حصاری

ایجاد امنیت برای محل کار و زندگی دغدغه است که انسان از دیرباز تاکنون با آن سروکار دارد، از اینرو از گذشته تاکنون امکانات زیادی برای برقراری امنیت ساخته شده اند. یکی از این امکانات توری حصاری یا فنس می باشد. توری های حصاری معمولا از مفتول گالوانیزه و فولاد ضد زنگ ساخته می شوند. توری های حصاری با فولاد ضد زنگ به دلیل قیمت بالاتر نسبت به انواع دیگر برای محیط هایی که مسافت بالایی دارند، مانند زمین های کشاورزی یا ورزشگاه ها مقرون به صرفه نمی باشد. این توری ها دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل مشکلاتی نظیر رطوبت می باشد. نصب توری های حصاری بسیار آسان بوده و همچنین از امنیت فوق العاده بالایی برخوردار است. قیمت توری های حصاری با توجه به نوع، سایز و برند آن متفاوت است. هرچه قطر و سایز یک توری کمتر باشد، قیمت آن نیز به مراتب کمتر خواهد بود.

 

وزن توری حصاری

وزن توری حصاری

توری های حصاری چشمه هایی به شکل لوزی دارند که می توان با استفاده از دو روش به صورت ماشینی یا دستی در ارتفاع های نیم تا 3 متر بافت. مفتول های گالوانیزه که مواد اولیه ساخت یک توری حصاری می باشد دارای ضخامت های 2، 2.2، 2.4، 2.8، 3 و...5 میلی متر است. سایز چشمه های توری های حصاری مانند ضخامت مفتول ها متفاوت است. این چشمه ها دارای سایزهای 5.5، 5.7، 6.5، 6.7، 7.5، 7.7 که برحسب سانتی متر محاسبه می شوند. این سایز ها با توجه به درخواست مشتری انتخاب شده و اعمال می گردد. وزن توری های حصاری با توجه به ضخامت مفتول به کار رفته و همچنین سایز چشمه ها متفاوت خواهد بود. برای مثال وزن یک توری با مفتول 5 میلی متر و چشمه 5*5 سانتی متر تقریبا 12 کیلوگرم است ولی وزن یک توری با همین ضخامت مفتول ولی با چشمه 10* 10 سانتی متر تقریبا 6 کیلوگرم خواهد بود. در این مثال ضخامت مفتول ها برابر و ابعاد چشمه متفاوت بود. با توجه به نتایج متوجه خواهید شد هرچه ابعاد چشمه کوچکتر باشد، مفتول بکار رفته بیشتر بوده و در نتیجه وزن توری حصاری افزایش می یابد. در صورتی که ضخامت ها متفاوت و ابعاد چشمه یکسان باشد خواهید دید هرچه ضخامت مفتول بیشتر باشد، وزن توری نیز بیشتر خواهد بود. برای مثال توری با مفتول 3 میلی متر و چشمه با ابعاد 5*5 دارای وزن 4.4 کیلوگرم است در حالی که وزن توری حصاری با مفتول 5 میلی متر و چشمه با ابعاد 5*5 تقریبا 12 کیلوگرم است.

 

وزن توری حصاریی

نکاتی درباره وزن توری های حصاری

همانطور که گفته شد وزن توری های حصاری یا توجه به ابعاد چشمه ها و ضخامت مفتول محاسبه می شود. مهم ترین نکته در انتخاب توری حصاری برقراری امنیت است در نتیجه بهتر است تعداد چشمه ها را افزایش داده و ابعاد آنها را کوچکتر در نظر بگیرید تا این امر را به درستی ایجاد نمایید . همچنین برای اطمینان خاطر از مفتول ضخیم تر استفاده کنید. این دو امر با اینکه وزن توری را افزایش می دهند ولی امنیت را بهتر برقرار می کنند و پیوند بین چشمه ناگسستنی تر خواهد شد. در حالت کلی انتخاب این موارد با مشتری است اگر هزینه و بودجه بالایی دارید بهتر است به وزن توجه نکنید زیرا وزن بالا مشکل ساز نمی شود ولی ممکن است وزن کم و نازک بودن مفتول ها مشکل به وجود آورد.

 

شرکت فنس و توری حصاری شاهین البرز تولید کننده رابیتس، مفتول گالوانیزه، توری حصاری، توری مش، توری مرغی، فنس، سیم خاردار، گابیون سایر موارد مرتبط تولید و به قیمت عمده وارد بازار می نماید.

جهت دریافت اطلاعات و مشاوره رایگان و همچنین استعلام قیمت فنس با فنس شاهین البرز تماس حاصل نمایید

با کیفیت ترین و مناسب ترین فنس را از فنس سازان شاهین البرز بخواهید

 

  • Rating
  • 4810 بار