خرید و فروش فنس حصاری و انواع آن

خرید و فروش فنس حصاری و انواع آن

انسان از دیرباز تا به امروز در تلاش است میزان امنیت محیط یا محل زندگی خود را بالا ببرد. یکی ابزارآلاتی که سبب حصارکشی و افزایش ایمنی محوطه یا باغ می شود، فنس حصاری است. فنس حصاری در انواع و ارتفاع های مختلف تولید می شود که هر یک کاربردهای مختلفی دارند. در ادامه این مطلب به بررسی فنس و انواع آن، خرید و فروش فنس و قیمت فنس پرداخته خواهد شد البته ممکن است شما این محصول را فنس توری حصاری نیز بشناسید که ما در مقاله شرح کاملی از فنس و توری حصاری به شما خواهیم داد.

 

فنس و انواع آن

فنس به نوعی توری از جنس فلز گفته می شود که جهت حصارکشی محوطه مورد نظر به کار می رود. در قدیم با قرار دادن چوب های بلند در مرزهای محوطه مورد نظر، حصارکشی می کردند ولی آن روش جای خود را به حصارکشی با فنس داده است. چرا که حصارکشی با فنس علاوه بر جلوه زیبا امنیت بیشتری نیز در برابر ورود انسان یا هر نوع حیوان برقرار می کند. فنس ها از نوعی سیم مفتول ساخته می شوند که تفاوت در قطر و جنس سیم مفتول ها سبب ساخت سه نوع فنس متفاوت از هم می شود که این سه نوع عبارت اند از فنس حصاری با مفتول گالوانیزه، فنس با مفتول سیاه و فنس حصاری با مفتول گالوانیزه با روکش پلاستیکی ( pvc ).

 

 

خرید و فروش فنس حصاری

همانطور که گفته شد فنس ها به جهت حصارکشی مورد استفاده قرار می گیرند پس توجه به نوع فنس، جنس فنس، مورد استفاده فنس، طول عمر و دوام آن می بایستی قبل از خرید آن در نظر گرفته شود تا کارایی فنس دچار ناکارآمدی نشود. از میان انواع فنس ها، فنس با مفتول سیاه مقاومت کمتری در برابر زنگ زدگی و خوردگی دارد و در مقابل آن فنس هایی که با گالوانیزه تولید می شوند مقاومت بیشتری در برابر عوامل خارجی دارند که این تفاوت ها بر روی انتخاب خریدار تاثیر می گذارد. شاید در ذهن شما این تصویر ساخته شود که فنس حصاری با مفتول سیاه ناکارآمد است و صرفه اقتصادی ندارد ولی چنین نیست چرا که این نوع از فنس می تواند در مناطق گرم و خشک به راحتی مورد استفاده قرار گیرد بدون آن که لطمه ای به آن وارد شود.

قیمت فنس

عوامل بسیاری در تعیین قیمت فنس دخیل هستند که این عوامل عبارتند از:

  • ضخامت مفتول استفاده شده در ساخت فنس
  • مرغوبیت مفتول استفاده شده در ساخت فنس
  • اندازه چشمه
  • ارتفاع فنس

قبل از خرید فنس توجه و بررسی تمامی این موارد ضروری است. در تعیین قیمت فنس، ضخامت، نوع مفتول و ارتفاع آن با قیمت فنس رابطه مستقیم دارد این یعنی هر چه ضخامت و ارتفاع فنس بیشتر باشد و از جنس مرغوب تری ساخته شده باشد قیمت فنس نیز افزایش می یابد. قبل از اقدام به خرید فنس استعلام از قیمت روز آن را نیز فراموش نکنید.

جهت مشاوره رایگان درباره فنس توری حصاری، توری مش، مفتول گالوانیزه، توری پرسی، توری جوشی، تتوری مرغی، فنس،توری آلومینیومی پشه ای و غیره و همچنین استعلام قیمت می توانید با ما در تماس باشید.

  • Rating
  • 932 بار
محتوای بیشتر در این بخش: « قیمت فنس توری باغی و آشنایی با آن